Nici un bărbat nu a mai văzut în tine ce am vazut eu şi nici o femeie nu va mai vedea în mine ce-ai văzut tu

Te vedeam mireasă, imi imaginam în nopţile reci când ar fi trbuit să fi lângă mine, cum ar fi să te am în dreapta mea în faţa altarului, cum ar fi să te văd prin casă în fiecare zi, cum ar fi să nu te am doar ca iubită, cum ar fi dimineţile trezindu-mă lângă perina ta. Am văzut în tine şi credeam că eşti acea femeie pe care o voi avea mereu lângă mine, te-am idolatrizat, te-am adorat şi te-am preţuit mai mult decât am preţuit vreodată pe cineva. Am renunţat la tot ce ai crezut tu că îţi face rău, m-ai schimbat atât de mult până când am ajuns ca nici eu să nu mă mai recunosc. Mă uit acum înapoi şi imi dau seama că eu cel de azi nu mai sunt deloc, nici măcar 1% cel de ieri, şi toate pentru ce? Pentru că te-am vrut doar pentru mine? Păcat că tu ai rămas prinsă cumva în trecut şi am încercat, jur că am încercat să te trag de acolo şi să iţi ofer un viitor cu mine, un viitor mai bun, plin de fericire. Până la urmă adevarata ta faţă a ieşit la suprafaţă, imi dau seama că toată iubirea ta a fost doar falsă şi amăgitoare, nu ştiu ce naiba ai vrut de la mine şi de ce m-ai făcut să cred că mă iubeşti când defapt tu trăiai într-un trecut al tău, am fost doar un înlocuitor al foştilor tăi, doar că eu sunt puţin mai diferit. Deşi mi-am dat seama de la început că tot ce va urma mă va lăsa până la urmă cu buza umflată şi cu răni adânci pe suflet, am continuat să mă arunc orbeşte în pişcina cu apă rece a iubirii tale, doar doar voi reuşi cumva să încălsesc apa din ea cu iubirea mea sinceră. Răceala ta până la urmă ma acaparat în ciuda eforturilor mele, uşor uşor au ieşit la iveală toate adevărurile ascunse, si m-am transformat intr-o bestie, o bestie mai mare decât tine şi în cele din urmă, ironia sorţi e că tot tu eşti cea care a ajuns să mă urască. 
M-am înjosit când trebuia să întorc pur şi simplul spatele, am îngenunchiat când trebuia să mă ridic şi să plec, m-am lăsat minţit de vorbele tale ce le credeam adevăr, de teatrul jucat perfect de tine, de lacrimile vărsate de tine de faţadă doar să mă păcăleşti încă o dată.
Acum văd că m-ai uitat, ai uitat tot, ai aruncat tot, ai început o viaţă nouă, încearcă măcar să nu mai repeţi greşelile, nu te mai amăgii singură că iubeşti dacă nu o faci, doar pentru că e mai confortabil să ai pe cineva lângă tine, nu vei fi fericită te asigur. De aceea nu ai fost fericită cu mine, pentru că defapt nu eu am fost ceea ce îţi doreai, am fost doar o iluzie. 
Sper ca nici o femeie să nu mă vadă cum m-ai văzut tu, însă tot ce îţi pot dorii eu sincer ţie, e ca altul să te vadă cum te-am văzut eu!