Nu te mai..., dar te...

Nu te mai ating, nu te mai simt, nu te mai aud, nu te mai văd, nu te mai strâng în braţe, nu te mai ascult, nu te mai ţin de mână, dar totuşi încă te mai ... . Au apus zilele în care păşeam amândoi pe aceeaşi alee zâmbind, a trecut vremea în care râdeam de ziua de ieri, ne bucuram de seara împreună şi ne întrebam sărutându-ne ce se va întâmpla mâine. Încă mai simt mirosul ultimei primăveri petrecute împreună. Urmează o nouă primăvară, dar de data asta însă, pentru mine nu mai înfloreşte atât de frumos, prefer încă să mai simt puţin din iarnă, ultima iarnă cu tine. Acum nu te mai gust în dimineţile cu aromă de cafea la pliculeţ făcute în mica mea bucătărie, nu te mai văd şi nu te mai aud strigându-mă de peste stradă, nu îţi mai simt atingerile fermecate care îmi transmiteau sentimente şi trăiri, dar eu, încă totuşi te mai... . Încă te mai văd ca prin vis alergând către mine după o zi petrecută separat şi sarindu-mi în braţe, încă mai simt pe buze ultimul sărut din ultima zi, încă mai simt pe piept ultima atingere din ultima noapte şi poate că de asta încă te mai ... . Nu am să pot uita niciodată toate aceste trăiri la fel cum n-am să uit nici prima noapte împreună, nici prima şoaptă de dragoste. Nu le voi uita nici pe primele, nici pe ultimele şi nici pe cele dintre. Îmi aprind o ţigară să mai scot prin fum amarul din mine, da, nu te mai ... dar încă te mai ... . 
Timpul nu vindecă nimic doar trece, când mai repede când mai încet, când mai greu când mai uşor, dar doar trece. Sunt atât de multe imagini şi cuvinte ce îmi invadează mintea de fiecare dată când aud numele tău şi sunt atât de multe amintiri care vor rămâne veşnic într-un colţ al meu din suflet. Da draga mea, poate că nu te mai văd, ating, simt, aud sau ascult, dar totuşi încă te mai iubesc. Probabil că o voi face mereu într-un anume fel doar de sufletul meu ştiut pentru că tu ai însemnat prea mult pentru el, tu ai fost prima iubire, iar dacă până mai ieri nu credeam vorba aia cum că prima iubire nu se uită, acum o cred, o cred şi o simt. Da poate că nu te mai, dar totuşi incă te mai iubesc.