Eşti simpatică, dar nu, din păcate tot pe ea o vreau.

Eşti drăguţă şi sociabilă, zâmbeşti frumos, îmi plac picioarele şi fundul tău, ai un nas care îţi scoate în evidenţă buzele acelea cărnoase şi numai bune de sărutat, dar cu toate astea nu pot, tot pe ea o vreau. Nu pot încă, e prea devreme să îmi pot da sufletul în mâinile alteia, nici măcar one night stand-uri nu pot să am, e prea devreme. Încă o văd pe ea în tot ce mişcă, încă îmi curge prin vene, te rog nu te supăra pe mine. Eşti simpatică, dar nu, din păcate tot pe ea o vreau.
Bărbaţi care au iubit sincer pe cineva vor înţelege fără doar şi poate ce am scris eu mai sus, iar voi femeilor ar trebui să înţelegeţi că există bărbaţi care pot iubii sincer şi că nu suntem toţi chiar aşa răi şi fără de suflet, inimă şi sentimente. Defapt cred că orice bărbat a fost măcar odată în situaţia de mai sus, da sunt femei cu carul pe terra, vreo şapte la un bărbat după statistici, dacă nu mă înşel, dar degeaba, dacă nu e aia pe care o vrem noi, scuze de expresie dar nici "laba" nu mai merge. Singura noastră plăcere s-ar  putea regăsi în bere, whisky, gin, sau vin, asta după gusturile fiecăruia. Nu râdeţi "voi femeilor", e cât se poate de serioasă treaba asta, o credeţi sau nu noi suferim mai mult decât voi, asta bineînţeles dacă v-am iubit, da recunoaştem de cele mai multe ori voi sunteţi acelea care pun suflet, noi o facem mai rar dar şi când o facem....
Noi nu prea vrem să vă lăsăm să vedeţi asta, probabil e un defect al nostru, sau poate e defapt un defect al vostru dragelor, pentru că majoritatea ne luaţi de papagali (am zis majoritatea, nu toate) şi deasta se întâmplă să nu prea meargă relaţiile, iar ca să meargă trebuie să trecem nişte teste (noi bărbaţii), voi femeile vă pricepeţi al dracului de bine la dat teste, asta explică cumva de ce sunt mai multe profesoare decât profesori prin şcoli. Ok, ok hai că nu vreau să fiu rău, atât voi cât şi noi iubim, din păcate se întâmplă de cele mai multe ori să nu ne iubim în acelaşi timp, atunci apar problemele, işi face frumuşel loc neîncrederea, din teama de a nu pierde, vine la fel de frumos şi minciuna şi uite aşa se duce la fund toată dragostea şi iubirea ce defapt ne-o purtăm. Unde naiba e curajul?, unde e curajul de a spune, da uite te-am minţit în legătură cu asta pentru că ştiam că te vei supăra pe mine, sau mai bine să nu mai minţi şi să spui la momentul potrivit, să nu laşi minciuna să facă parte din viaţa ta, iar atât voi cât şi noi atunci când încă mai simţim ceva pentru fostul ar trebui să spunem ce e scris în prima frază din articolul acesta, altfel trecutul vine după noi şi nu ne lasă să ne bucurăm de prezent cu persoana de lângă, însă cu toate astea tot ne îndrăgostim dar ne îndrăgostim degeaba şi ne uităm scopul. Care e scopul unei iubiri? Dacă e să mă întrebaţi pe mine, scopul unei iubiri ar trebui să fie o familie şi o viaţă împreună, nu doar un an, doi sau poate nici atât.