Nu mă iubi doar astăzi, te rog!

Azi toată lumea declară iubire, toţi işi jură unul altuia marea cu sarea, işi fac cadouri, se îmbrăţişează, se sărută mai pasional decât de obicei, se uită la filme, merg la restaurante, fac dragoste, azi e ziua aceea din an când ne aducem aminte că mai exită cineva lângă noi, dar la fel ca orice zi trece şi ziua asta. Ce va fi mâine, oare va trebui să aştept încă un an să mai aud din gura ta acele şoapte care îmi încălzesc inima şi îmi dau fiori, oare va trebui să aştept încă o dată ziua asta din an doar să simt că mă iubeşti, să simt că lumea mea eşti tu şi că eu sunt lumea ta, totul pentru tine. Eu nu vreau asta, vreau să mă iubeşti şi mâine la fel cum o faci astăzi, vreau să mă iubeşti şi să îmi arăţi că poţi să fi în fiecare zi de-acum încolo ce ai fost astăzi, să mă ridici la cer treaptă cu traptă cu ajutorul cuvintelor tale dulci, al cafelei băute împreună dimineaţa, al sărutului cald, al mângâierilor tale, al atenţiei tale, al florilor, al tot ce faci tu astăzi.

Te iubesc, eu încerc să îţi arăt asta în fiecare zi, tu de ce o faci doar astăzi? De ce nu poţi să fi aşa mereu? Iubeşte-mă, inţelege-mă, răsfaţă-mă, alintă-mă, iartă-mă şi lasă-mă sa te iubesc cu fiecare zi mai mult. E greu pentru mine să mai aştept ocazii speciale să te porţi aşa, e greu să te văd doar de câteva ori pe an cum te văd astăzi, aşa te vreau mereu, aşa mă faci să zbor peste munţi şi mări şi să văd tot ce e mai frumos pe lume, să te văd pe tine, să văd sufletul tău. Vreau ca asăzi să fie în fiecare zi de acum încolo, vreau să ne ţinem de mână strâns şi să conturăm împreună viitorul nostru, vreau să învăţăm să fim împreună, vreau să ucidem răul cu bine, întotdeauna între noi sinceritatea să ţină minciuna la distanţă pentru a permite sufletelor noastre să devină unul. Nu mă iubi doar astăzi, te rog, iubeşte-mă mâine, şi în toate zilele ce vor urma, în toate orele, minutele, secundele, clipele. Acesta cred că ar fi cel mai frumos cadou din partea ta, mai presus de orice, ar fi un cadou ce nu poate fi cumpărat, ar fi unic şi nepreţuit, mai original decât orice altceva. Îmi doresc asta, îmi doresc asta pentru noi, pentru că iubirea noastră vreau să fie fără de final, nu vreau să ne oprim din a ne iubi, vreau să nu existe riscul ca vreunul din noi să uite cumva să îl iubească pe celelalt. Te vreau pentru mine şi te vreau de tot, de asta îţi spun, nu mă iubi doar astăzi, te rog!