Sunetul timpului... TIC-TAC

Soarele răsare după o noapte bună în care am reușit să mă odihnesc destul de bine, nu îmi amintesc dacă am visat ceva dar sunt mulțumit că m-am trezit odihnit. Ca de obicei cobor în bucătărie pentru a-mi pregăti cafeaua, mă aștepta cuminte acolo pisicuța mea mică și năzdrăvană cu gândul la micul dejun copios pe care il voi pregăti nu înainte însă de a face o mică conversație cu ea. (da vorbesc cu pisica mea, și ce?)
Nu știu de ce în dimineața aceea am auzit mai clar și mai zgomotos ceasul de bucătărie primit cadou de la maică-mea, și uite așa am început să ma gândesc la timp, ce e timpul? oare noi trecem prin timp sau timpul trece prin noi? de ce îmbătrânim? de ce nu putem opri timpul și alte zeci de întrebări care mi-au răsărit în minte doar prin simplul și firescul zgomot tic-tac făcut de ceasul din bucătăria mea. Nu știu cum de nu l-am mai auzit până atunci, probabil având o perioadă mai agitată și fiind mereu îngândurat nu am realizat ce se întâmplă în jurul meu nici măcar ticăitul ceasului. Hmm ce trist! Mi-am dat seama atunci că de multe ori suntem poate prea agitați și nu mai reușim sa vedem simplitatea unei clipe, pur și simplu nu mai trăim clipa. Prea mult zgomot, gânduri negre care ne fac să nu mai auzim, sa nu mai vedem și să nu mai simțim. Mi-am dat seama de asemenea că îmi place sunetul ceasului și că mă liniștește, mă ajută să ma calmez și să îmi dau seama de importanța prezentului! Nu ne putem întoarce în trecut (deocamdată) dar putem trăi prezentul frumos, putem să medităm asupra greșelilor făcute în trecut, să le conștientizăm și să prețuim mai mult ceea ce avem.
Timpul poate schimba oameni, vieți, destine, stări, concepții și ne poate ajuta să nu îl mai pierdem (pe el timpul). Pierdem prea mult timp din viață fără să ne dăm seama și ne trezim peste ani fără să avem o realizare concretă, avem însă multe foarte multe amintiri, amintiri care rămân mereu, unele în suflet și altele în minte.
Hai să nu mai pierdem timpul gândindu-ne cum să nu îl pierdem, ce spuneți? hai să trăim pur și simplu, să ne bucuram de fiecare zi, să vedem miracol îl lucrurile mărunte, să fim fericiți, să dăruim zâmbete, să învățăm să ne păstrăm aproape persoanele pe care le iubim, să dăruim iubire, să dăm tot ce avem mai bun din noi.
Așadar hai să trăim și să învățăm să ne bucurăm de viață, să ne respectăm pe noi și să dăruim mai multă iubire, să renunțăm la orgoliu, la ură și să ne gândim că oamenii care ne merită sunt încă acolo iar dacă nu sunt acum vor veni la un moment dat.


Regretele nu duc la nimic bun, și nici părerile de rău fără a fi urmate de îndreptarea greșelilor.


O seară liniștită!