Sărutul de zece

Dimineața, după o noapte lungă, mă trezesc încet și cu mintea goală, gândindu-mă la ce urmează să fac astăzi. Mă ridic din patul meu cald, imi iau papuceii de casă în picioare și cobor scările ca să ajung in bucătărie pentru a savura cafeaua impreună cu o țigară bine venită. Ajuns acolo am pus cafeaua și am deschis frigiderul să văd ce pot servi la micul dejun. Totul decurge normal, am luat telefonul să imi verific notificările și am observat că suntem în data de 10, asta cândva nu demult însemna enorm pentru mine... nu e doar data în care îmi intră salariul pe card, e ceva mult mai profund decât orice altceva, e ziua în care drumul meu la un moment dat după niște ani buni sa unit cu un alt drum, lucru pe care nu îl vedeam să se întâmple dar sa întamplat.
Era data de 10, o seara răcoroasă de vară după o zi caniculară în care nu făcusem nimic altceva decât să pierd vremea în barul de cartier unde lucra ea. (celălalt drum)  Știa că sunt atras de ea, eram prieteni, glumeam, râdeam și vorbeam despre tot felul de subiecte mai mult sau mai puțin interesante. Ok deci e seară mai e puțin și barul se închide, ea trebuie să facă închiderea, eu așteptam cuminte să își termine treaba să pot să mai profit de câteva minute cu ea în timp ce o conduc către casă (care era foarte aproape de barul unde lucra), a terminat treaba, mașina mea era parcată în fața casei ei (da așa aproape era barul ăla) așa că ne-am îndreptat către mașină și casa ei. Pe drum mă uitam la ea la fel de fascinat ca de fiecare dată și mă bucuram de șansa pe care o am să îi vad ochii negri, chipul ei de înger cu păr lung de o culoare închisă, buzele ei nici mici nici mari și corpul de manechin perfect. Ajunși în fața casei ei la plecare ne-am apropiat puțin mai mult decât de obicei, ea știa ca o plac, eu nu știam nimic însă și eram destul de reținut cu ea (nu vroiam să ma trezesc cu o palmă care să îmi mute fălcile), dar nu știu în seara aia a fost altceva am simțit din tot sufletul și fiecare celulă din corp mă îndemna să o sărut așa că am tras-o ușor spre mine să o pot cuprinde mai bine am prins-o de talia ei de viespe și am strâns ușor palmele cât să îmi simtă și mai puternic atingerea. Am sărutat-o pentru prima dată după mulți ani, doamne ce sărut, cât de pasional a fost totul, eu nu prea credeam faza cu fluturașii în stomac, dar sărutul, bine mai apoi săruturile ei lungi și senzuale, m-au făcut să simt mai mult decât fluturași. Eram atât de fericit încât nu mai conta nimic atunci pe lume, puteau veni extratereștrii să dizolve pământul, putea să cadă tot cerul cu stele și cu lună, se putea întâmpla absolut orice pe lume eu eram oricum în lumea mea, defapt mai bine zis în lumea ei.
De atunci de fiecare dată sărbătoream ziua asta împreună, ziua în care destinele noastre s-au unit și speram de fiecare dată că nu se vor mai despărții, dar s-au. Ziua asta va rămâne pentru mine mereu în suflet și mă voi gândii că într-o zi de 10 am avut parte de cel mai sublim sărut de la fata pe care o visam destul de des chiar și ziua cu ochii deschiși, nu doar noaptea în somn.


Să aveți o zi și o seară de 10 frumoasă.