Declarație de dragoste

Chiar dacă a trecut ceva timp de la primul nostru sărut, de la prima privire adevărată dintre noi, de la prima atingere plină de sentimente nespuse și ne împărtășite, de la primul te iubesc, de la primul alint șoptit de tine, de la prima seară în care mi-ai dat aripi, eu, tot te iubesc și nu am cum să nu fac acest lucru în continuare când toată ființa mea o cere secundă de secundă. Vreau să îți mulțumesc pentru toate bucuriile sufletului pe care mi le-ai oferit și mi le oferi zi de zi. Îți mulțumesc pentru inocența ta atunci când ești doar tu cu mine, mulțumesc pentru că te ghemuiești perfect la pieptul meu de fiecare dată când ne luăm în brațe, mulțumesc pentru zilele pline de dragoste pe care mi le oferi și pentru nopțile albe în care mi-ai arătat o parte din rai. Nu te iubesc pentru ceea ce ești în general, te iubesc pentru ceea ce ești atunci când ești cu mine, te iubesc pentru naturalețea ta, pentru drăgălășenia ta, pentru vorbitul prostit și stâlcit de copilaș pe care îl imiți perfect atunci când vrei să te alinți.Ești singura persoană pe care am văzut-o că poate zâmbi cu privirea, asta și multe altele te fac specială, te fac specială pentru mine. Îmi doresc de acum înainte și mai multe dimineți în care să te simt lângă mine, în care să iți simt parfumul, pielea, buzele și părul. Îmi doresc mai multe seri în care să te țin în brațe. Îmi doresc mai multe nopți în care sursa de căldură a corpului meu să fie corpul tău și în care să ne spunem noapte bună fără să pleci mai apoi. Îmi doresc mai mult și mai mult din tine cu fiecare zi ce se adună în calendarul iubirii noastre. Îmi doresc să fi din ce în ce mai mult parte din mine.
 Nu credeam vreodată că sunt capabil să iubesc atât de mult o persoană, dar mi-am dat seama de asta când nu te-am avut, când nu te vedeam, când nu te auzeam, când nu îți mai simțeam atingerea, când nu îți mai puteam vedea privirea răvășitoare ce mă face să cutreier cerul, când nu îți mai simțeam sărutul care mă despică în mii de bucățele ca de sticlă pe care mai apoi le lipește mai perfect decât erau potrivite înainte. Te ador cu fiecare sunet ce vine dinspre tine, să te aud cum respiri e cea mai frumoasă muzică pentru urechile mele, să îți ascult inima e cea mai frumoasă coloană sonoră a inimii mele. Sufletul meu e al tău pentru totdeauna, să nu îți fie frică vreodată că mă vei pierde sau că voi pleca, cum aș putea să plec de lângă căldura ta ce mă ocrotește atunci când viața e rece cu mine, cum aș putea eu pleca vreodată de sub umbrela iubirii tale și să ajung în stradă unde stropii de ploaie reci ai singurătăți să mă lovească fără pic de milă. Am vărsat lacrimi din dor pentru tine, iar acum gust fericirea alături de tine zi de zi și sper să ne ținem de mână la bine și la greu... mereu.