Decât să îi stricăm și pe alții, mai bine rămânem împreună

Decât să trăim o viață separat, mai bine trăim împreună, decât să ajung să trăiesc uitându-mă în ochii alteia, prefer să văd ochii tăi, decât să simt altă atingere senzuală de la altcineva pe corpul meu, prefer să simt o palmă de la tine, decât să mă iubească alta, prefer să mă cerți tu. De ce să o stric pe alta fiind cu ea fizic dar cu sufletul și mintea lângă tine, de ce să aleg calea ușoară, vei râde dar prefer iadul lângă tine decât raiul lângă altcineva, prefer să mă cert cu tine azi și mâine să ne împăcăm așa cum știm noi mai bine, prefer să aud din gura ta că nu sunt suficient de bun decât să îmi spună alta că-s perfect, oricum mă va minții. De ce să ne gândim unul la altul, mai bine trăim unul lângă altul. 
De ce să rănim oameni mințindu-i, de ce să ajung să vorbesc pe ascuns cu tine doar să nu ma audă nevasta, de ce să nu-i răspunzi la telefon pentru că ești cu mine în pat, de ce să o mint că rămân peste program dar defapt să vin să fur de la tine două ore de magie, de ce să ma ridic peste câțiva ani în miez de noapte de lângă ea din pat, doar să merg în baie să plâng de ciudă că nu ești tu în locul ei, de ce să mă amăgesc cu o altă iubire nevinovată când tot ce pot să mai iubesc pe lumea asta ești tu goală sub un halat pufos mirosind a gelul meu de duș. Cum crezi că aș mai putea iubii, când tu m-ai învățat să simt și să mă bucur, cum să mă dezvăț de tine dacă te învăț în fiecare zi pe de rost și cu toate astea să nu îmi ajungă doar asta, cum să vreau pe altcineva când din toate lucrurile bune de pe lume aș alege răul doar să știu că te am pe tine, cum să nu te iubesc dacă inima mea întreabă de tine în fiecare secundă, cum să nu te ador când mi-ai arătat cel mai frumos peisaj din lume, corpul tău gol care îl învelea pe al meu la lumină slabă de lumânare lăsând suav să se vadă totul. Ce-aș putea să iubesc mai mult pe lumea asta decât atingerea ta electrizantă care îmi trezește toate simțurile, buzele care îmi dau energie cu fiecare sărutare, picioarele tale care se mulează perfect în jurul meu atunci când te arunci la mine în brațe și ochii tăi care, reușesc de fiecare dată să mă cucerească cu o privire.

Vreau să împart fiecare moment al vieții mele cu tine, vreau să mă bucur împreună cu tine la fiecare realizare și să ne încurajăm la fiecare problemă, să trecem peste timp și asta să ne unească mai mult, să folosim timpul în favoarea noastră, să ne întărească și mai mult relația și sentimentele, vreau ca tu să fi persoana pe care copiii mei o vor numi mamă, vreau ca eu să fiu omul din fiecare fotografie, vreau ca alături de tine să pășesc prin fiecare poartă pe care mi-o deschide destinul, vreau să fiu omul ăla stresat ce stă pe holul spitalului pentru că urmează ca rodul dragostei noastre să se nască, vreau să fii femeia care îmi deschide poarta și sare în brațele mele topită de dorul pe care la strâns până să mă întorc de la servici, da, vreau toate astea, vreau mai mult, vreau totul, vreau tot ce îmi poate oferii viața dar, le vreau lângă tine! Vreau ca tu să fi femeia mea, începutul și sfârșitul meu. Ne iubim și nu are rost să îi rănim pe alții cu iubirea noastră, de ce să îi facem pe alții să ne poarte ură pentru că ne iubim și pentru că pe ei nu îi vom putea iubii nici măcar pe jumătate cât ne iubim noi, hai mai bine să îi facem să ne aprecieze, să le dăm un exemplu de iubire, un exemplu pozitiv ca să înțeleagă toți din jurul nostru că e mai frumos să repari ceva decât să arunci la gunoi totul.