Vreau să-mi fi "menajeră"

E neapărat nevoie să mai dau câte-un var alb peste pereţii unor încăperi mâzgăliţi din răzvrătire, mai mult decât din convingere. Ar mai trebui să regândesc poate scara, pentru că şansa ca numărul femeilor din mersul meu în sus să scadă e minima! Îmi mai trebuie câteva obiecte esenţiale, extrem de folositoare pentru traiul zilnic, am cam pierdut din vedere banalul, fiind prea ocupat cu spectacolul instinctelor mele. Şi … o menajeră.
Aş vrea ca tu să aplici pentru funcţia asta. Menajera din “locuinţa” mea ar trebui să fie, culmea, cea mai importantă fiinţă pentru mine şi tu cam eşti… Singura care să aibă voie să umble printre gândurile mele, doar ca să le pună puţin mai în ordine, singura care să ştie să-mi spele şi să-mi aeriseasca mintea şi care să-mi spună mereu ce nu mai am în mine, ce trebuie neapărat trecut pe lista de noi achiziţii … Fata-n casă … De cand te ştiu, ai cam învăţat totul despre curăţenie. Te chem pe tine pentru că vreau să îmi araţi ce şti să faci. Nu vreau să cotrobăi prin sertare şi nici să nu şterpeleşti lucruri de valoare, cel mult poate doar să le admiri dacă vrei. Şi aş mai vrea să nu-mi pui aceeaşi uniformă pe care au mai purtat-o alţi bărbaţi la care poate ai mai curăţat podeaua vieţii. Am deja câteva idei pentru a curăţa scara, trebuie doar să ai încredere că nu voi pune capcane pe trepte …
Dacă accepţi postul acesta va trebui să ai în vedere faptul că nu poţi să demisionezi aşa uşor, nu o poţi face printr-un  bileţel lăsat pe masa din bucătărie... iar plata, nu vei primi bani, vei primi admiraţia mea, vei primi privirea mea din fiecare dimineaţă şi îmbrăţişarea mea ce va ţine locul păturii noaptea. Da, vei lucra non-stop, nu e un serviciu oarecare unde ai un program, e mai mult un angajament fără contract. Singura regulă ar putea fi să nu pleci lăsându-mă într-un haos din care să nu mă mai poată scoată nici o altă menajeră vreodată.
Vei avea acces la tot ce am eu mai de preţ, vei ştii tot ce se află până şi în locurile cele mai ascunse din casa sufletului meu, ba mai mult, îţi voi da şi ţie o cheie de la podul minţii.
Nu va trebui să porţi uniformă, prefer să îţi faci treaba goală sau cu cel mult un halat de baie pe tine. Nu vei avea unelte, mâinile tale vor fi îndeajuns. Nu am nimic de dărâmat la casa asta, am doar de făcut câteva consolidări, pentru că am avut momente când am exagerat cu neîncrederea în mine. 
Sper să îţi placă şi să rămâi, nu mai vreau să fiu dezordonat, nu mai vreau să fiu plin de praf şi scrum, vreau să fiu curat, vreau să-mi fi menajeră, vreau să-mi faci curăţenie şi să o întreţi.