A mai trecut un an


   A mai trecut un an. Unul în care am râs și am fost fericit. Unul în care am plâns, am suferit, am scris și-am plâns din nou. A fost un an al extremelor pentru mine. A fost anul care m-a schimbat mai mult decât mă schimbasem în toți anii trecuți. A fost anul în care nopțile au devenit zile iar zilele nopți din cauza gândurilor, dar mă bucur. Am realizat enorm de multe lucruri anul acesta. Am realizat că oamenii pot avea mai multe fețe, am realizat că până și eu aveam mai multe fețe uneori. Am realizat că visurile pot deveni realitate dacă lupți pentru ele. Am realizat că iubirea adevărată nu moare, ci doar se așează timidă într-un colț de suflet și rămâne acolo. Am realizat că pot sa fiu mai bun decât credeam și-am învățat să am mai multă încredere în mine. 
   A fost un an complicat, și poate că o perioadă prea lungă din el a fost pentru mine tristă, dar a fost un an bun. 



 Fie ca în noul an să vă regăsiți, să fiți împliniți, să aveți parte de multă iubire, și să nu uitați că nimic nu e mai importat decât aceasta! 

Ca-n zbor a mai trecut un an, 
Purtat de-a timpului aripă, 
Dar anul n-a trecut în van, 
Dac-ai zâmbit măcar o clipă! 

 Gânduri frumoase in 2018 dragilor!
LA MULȚI ANI!