Scrisoare - fragment din Gânduri la miezul nopţii 12 P.M. - volumul 2

"Ai simţit vreodată cum sufletul tău începe să vibreze doar de la o simplă privire? Cum clipele lângă cineva trec parcă prea repede cu toate că tu ai vrea ca timpul să se oprească? Eu da, atunci când te-am văzut pentru prima dată. N-ai avut cum să treci neobservată, sufletul meu avea nevoie iubire, iar al tău a simţit asta imediat. Am vorbit neştiind că mai există lume, uitasem de tot. Glume, destăinuri şi mici atingeri au făcut ca intr-un final buzele noastre să se simtă şi ele, iar apoi a urmat ceea ce eu numesc iubire. Da, de la un simplu sărut, atunci am simţit că te iubesc prima dată, atunci am simţit că n-am să te mai pot uita oriunde mă vor duce paşii. Cei aproape doi ani petrecuţi cu tine m-au făcut să cred în iubire mai mult decât în orice altceva, şi chiar dacă de un an şi puţin noi nu ne-am mai vorbit, se pare că eu încă simt toate astea. Nu ştiu ce mai simţi tu acum, dar vreau să cred că simţi la fel ca mine. Ştiu că ai pe cineva, la fel şi eu, dar asta nu schimbă cu nimic situaţia. Mă bucur că te-am văzut iar, deşi mi-aş fi dorit să nu se fi întâmplat totul aşa. Mi-aş fi dorit să ne avem la fel cum ne-am avut, şi să ne amintim de trecut împreună. Eşti frumoasă, mereu vei rămâne astfel pentru mine. Sper că eşti fericită cu toate că felul în care te-am văzut azi nu-mi dăduse tocmai asta de înţeles. Mergeai spre maşină privindu-ţi singură paşii, îmbrăcată într-o bluză pe care îmi amintesc perfect cum ţi-o dădeam jos pe vremea când eu eram cel care te iubeşte. Apoi când ai ridicat capul ţi-am văzut ochii trişti, chiar şi aşa în ciuda distanţei dintre noi. Sper să te mai văd, dar sper să te văd mai fericită. Cu toate că m-a bucurat enorm să-ţi văd din nou privirea, mi-aş fi dorit să-ţi văd şi zâmbetul. Ai grijă de tine, te iubesc!
Al tău pentru totdeauna, Dani!"

Am scris asta pe o foaie de hârtie în seara zilei când o văzusem, cu ochii în lacrimi, apoi i-am dat foc. Cu toate că ştiam că nu se va întâmpla, speram ca sentimentele mele să ardă la fel cum ardeau şi rândurile de mai sus. Să se transforme în cenuşă neagră şi fum.