Dorinţe de Crăciun

A venit din nou Crăciunul, doar că anul acesta nu-mi mai doresc ca-n copilărie jucării sau ca-n alţi ani lucruri materiale. Anul acesta îmi doresc persoane. Îmi doresc părinţii, rudele şi prietenii aproape. Îmi mai doresc ceva, să împodobesc bradul alături de persoana iubită... îmi doresc fericire de Crăciun.

Scrisoare către Moş Crăciun 

Dragă Moş Crăciun, dacă citeşti această scrisoare, te rog să-mi aduci înapoi zâmbetul pe care l-am pierdut vara asta când a plecat ea. Ştiu că tu nu mi-o poţi aduce înapoi, dar dă-mi şi mai multe vise cu ea. Dă-mi nopţi calde-n care visele să mă facă să o simt mai aproape. Nu-mi doresc decât căldura şi pace Crăciunul acesta, Moşule. Nu aş vrea cadouri, poate doar unul... pe ea! 




Poate n-am fost chiar cuminte, poate nu mai sunt un copilaş, dar Moşule, te rog să treci totuşi pe la mine. Nu ştiu de ce, dar parcă niciodată nu mi-am dorit să-ţi cer ceva mai tare decât îmi doresc să o fac acum, de anul acesta. 

Ştiu că de Crăciun se întâmplă minuni şi mai vreau ceva de la tine Moşule, sănătate pentru părinţii mei. Ajută-i să treacă mai bine de iarnă, dă-le ceva care să le mai aline din dorul de mine. Acum am crescut şi nu ne mai vedem atât de des. 




Nu mai vreau cadouri scumpe şi jucării Moşule, vreau tot ceea ce nu se poate cumpăra: iubire, sănătate şi fericire. 

Te rog Moşule, mai mult decât oricând, să nu uiţi să treci pe la mine!

Trăim într-o lume-n care Crăciunul ne aduce mai aproape de persoanele dragi şi ne face să fim mai buni. Perioada asta ne scoate la suprafaţă bunătatea şi iubirea din suflete, ne determină să ne apreciem mai mult apropiaţii şi să dăruim.

Nu credeţi că ar trebui să fie Crăciun în fiecare zi?