În cabina de probă... (fragment din carte)

- Hai, fugi la cabina de probă şi strigă-mă când eşti gata.
Nu-mi venea să cred. Stăteam pe banca de lângă cabina de probă şi bâţâiam puternic din picior. Era unul din momentele alea când timpul devine dens, şi tu încerci să îl străbaţi… centimetru cu centimetru. Şi vrei să alergi, dar de abia reuşeşti să te mişti. Aşteptam cu sufletul la gură să o aud că mă strigă, că voi intra acolo şi în sfârşit fantezia mea, a noastră, avea să devină realitate. Totul începuse în urmă cu câteva luni când fusesem la cumpărături. Intrasem în cabina de probă să văd cum îmi stă un tricou şi tot holbându-mă în oglindă, am început să îmi imaginez… lucruri. Ideea că mă aflam într-o oarecare intimitate, într-un spaţiu supraaglomerat… că aş putea să fac sex la doar câţiva centimetri de o mulţime de oameni, despărţiţi doar de o perdea… mă excită teribil. Am împachetat rapid tricoul şi am zburat până acasă. În timp ce îmi aminteam toate acestea, am simţit că cineva se aşează lângă mine. Am tras cu coada ochiului şi am observat că e un alt tip care îşi aşteaptă iubita să iasă de la cabină… „altul care îşi aşteaptă iubita să iasă?” am zâmbit fără să mă pot abţine. Mi-am aruncat din nou privirile la ceas şi am oftat a nerăbdare. Aşadar… am ajuns acasă, mi-am îmbrăţişat şi sărutat iubita şi i-am arătat ce mi-am cumpărat.
– Tare tricoul, dar vreau să-l văd pe tine.
– Stai aşa. M-am dus în baie şi m-am schimbat. Mă uitam în oglindă şi mi-am adus aminte de…
– Iubi!?
– Da!
– Vino să mă admiri!
Eram în continuare cu ochii în oglindă. Am văzut cum uşa din spatele meu se deschide, cum apare mai întâi capul brunet, apoi iubita mea îmbrăcată într-o rochiţă sexy de casă.
– Îţi stă bine.
– Nu e aşa?
Am replicat eu mândru. S-a apropiat de mine şi a aranjat o cută invizibilă.
– Da, îţi stă foarte bine.
M-am aplecat şi am sărutat-o pe buze. Simţeam cum dorinţa arde în mine. O doream. O doream acolo şi atunci. Am împins-o până la maşina de spălat, i-am ridicat rochiţa scurtă şi… … şi a fost exploziv. Am scuturat din cap să îmi limpezesc mintea.

 – Poţi să vii puţin?
– Sigur, imediat. (bineînţeles că pot, asta şi aşteptam).
 M-am ridicat, i-am aruncat tipului de lângă mine o privire „Off-ce-ti-e-si-cu-femeile-astea” şi m-am dus la cabină. Am dat perdeaua la o parte şi am intrat rapid si am tras înapoi perdeaua grăbit în urma mea. Ea mă aştepta aşezată pe un taburet, complet dezbrăcată, cu picioarele depărtate şi cu o privire în ochi ce spunea totul. Desfăcându-mă la curea, am aruncat un „modelul ăsta îţi stă destul de bine, încearcă-l totuşi şi pe cel roz” Suficient de tare ca să mă audă eventualii vecini de cabine. Cât eu mă luptam cu desfăcutul hainelor rapid, dar în linişte, ea a început să se joace cu un deget pe clitoris. Mă înnebunea şi o ştia. Am reuşit în cele din urmă să îmi eliberez penisul care deja îmi zvâcnea. În momentul acela ea a început să-şi sugă senzual un deget. M-am apropiat de ea şi i-am făcut semn să se ridice. Comentând cu voce tare ceva despre un model inexistent cu dantelă. Am poziţionat scaunul în faţa oglinzii şi m-am aşezat. Am luat un sutien de pe suport şi l-am aşezat pe jos. Totul era planificat dinainte. Ea s-a aşezat cu genunchii în cupele sutienului şi mi-a luat delicat penisul între buze. Oglinda din faţa mea îmi dezvăluia o nouă perspectivă (din spate) ce sporea şi mai mult plăcerea. Priveam cum capul ei brunet, cu păr lung, se mişca de sus în jos şi în acelaşi timp simţeam mişcarea pe sexul meu întărit. Îi puteam admira în cele mai mici detalii părul care îi cădea pe spate, coloana arcuită, fesele bombate şi crăpătura dintre ele. M-am aplecat spre ea şi i-am şoptit să depărteze genunchii. Acum puteam să îi admir şi rozeta şi vaginul uşor dilatat. Era o perspectivă extrem de erotică, dar totuşi imaginea nu era completă. Între timp ea schimbase mişcarea, ţinându-mi capul penisului între buze în timp ce cu dreapta mă masturba lent. Îi simţeam vârful limbii cum se mişca circular pe capul decalotat. Mi-am dat seama ce lipseşte… ce aş mai vrea să apară în imaginea din oglindă. M-am aplecat din nou şi i-am spus. Ideea îi surâdea. A luat mâna de pe testiculele mele fierbinţi şi şi-a dus-o între picioare. Vedeam în oglindă cum degetul ei se mişca în sus şi în jos pe clitorisul descoperit. Începeam să simt binecunoscută tensiune la baza penisului, dar nu voiam să termin aşa. Era o fantezie pe care o planificasem împreună, la care participasem împreună, deci nu era normal ca doar eu să ies satisfăcut. Am prins-o de obraji şi am sărutat-o pe buze. Apoi am zis cu voce tare să îl încerce şi pe celălalt în timp ce o ridicam şi o puneam cu faţa la perete. Acum aveam perdeaua în dreapta şi oglinda în stânga. Am crăcănat-o uşor şi mi-am dus mâna între picioarele ei. Era udă şi fierbinte. A gemut uşor când i-am atins clitorisul. Îmi închipuiam în acel moment toţi oamenii care treceau pe lângă acea perdea fără să îşi dea seama ce se întâmplă înăuntru. I-am prins sânii în căuşul palmelor şi am muşcat-o de ureche. I-am şoptit la ureche ca o iubesc, că o vreau… că îi mulţumesc că mă înţelege şi că e alături de mine. Ştiam că adoră să îi şoptesc uşor la ureche în timp ce facem sex. Mi-am potrivit penisul la intrarea în vagin şi i-am zis că sunt gata. Ea şi-a lăsat încet bazinul până capul penisului a intrat puţin, după care s-a lăsat brusc înfigându-se până la capăt, luându-mă prin surprindere. Am expirat puternic, dar senzaţia a fost magnifică. Am simţit cum vaginul ei fierbinte şi ud mă cuprinde, mă înconjoară, mă strânge din toate părţile. Am început să ies uşor, iar când mai aveam puţin şi ieşeam de tot, am penetrat-o brusc. A icnit de plăcere. Riscam să fim prinşi, aşa că i-am pus pe post de căluş un alt sutien. Amândoi aveam capetele întoarse spre oglinda din stânga, urmărind fiecare detaliu. Vedeam cum intru şi cum ies din ea. Vedeam cum muşchii se contractă în jurul penisului meu, vedeam cum pielea din zonă străluceşte de sucurile ei, sub lumina tubului fluorescent. Începusem să accelerez, testiculele mi se loveau cu un sunet ritmic de coapsele ei. Continuăm să îi şoptesc la ureche în timp ce în palme îi strângeam din ce în ce mai tare sânii. Simţeam că voi termina în curând. Am ieşit din ea. I-am depărtat şi mai mult picioarele şi i-am atins clitorisul cu capul penisului. Am început să o masturbez cu propriu-mi penis. Ştiam că asta o omoară. Ştiam că mai mult decât atât, gândul că e într-un loc public, la un pas de atâţia şi atâţia oameni, că se poate urmări în oglindă şi vede cum acel mădular strălucind de secreţiile ei se freacă încet de clitorisul ei umflat… o omoară. Am simţit că se apropie orgasmul ei şi am stabilizat ritmul. Simţeam că nu mai am mult nici eu. Am simţit cum se încordează. Am decalotat şi mai mult, iar senzaţia pe care mi-a dat-o frecarea capului gol de clitorisul ei fierbinte şi lubrifiat m-a făcut să-mi dau drumul. La prima zvâcnire am simţit-o cum se împinge în mine, cum fesele ei se lipesc de pubisul meu. Jet după jet de spermă fierbinte pe clitorisul ei, au dus-o la un orgasm care ar fi fost foarte zgomotos dacă nu ar fi avut acel sutien îndesat în gură. Am stat aşa îmbrăţişaţi până ne-am venit în fire. Apoi eu am luat un şerveţel din buzunarul blugilor, m-am şters şi în timp ce îmi ridicam pantalonii am zis să aleagă ce vrea. Am ieşit şi m-am aşezat pe băncuţa de lângă cabină. Totul durase doar 10 minute, iar tipul era încă acolo. M-am aşezat lângă el şi i-am zâmbit. Din cabina de lângă cea a noastră a ieşit o tipă de vârstă mijlocie, şatena, zveltă şi cam roşie în obraji. A venit spre bancă.
– Cam mult ţi-a luat. (I-a spus tipul de lângă mine.)
– Mda, e greu să alegi.
S-a aplecat spre el să-l sărute şi în timp ce buzele lor erau la câţiva milimetrii, ea i-a şoptit printre dinţi: doi lângă mine s-au futut în cabină. Am zâmbit şi am întors capul auzind cum iubita mea dădea perdeaua de la cabina de probă păcătoasă la o parte. M-am ridicat odată cu tipul de lângă mine, mi-am sărutat iubita şi i-am făcut cu ochiul necunoscutului.
– Deci, te-ai hotărât în cele din urmă? (Am întrebat-o pe prietena mea în timp ce ne îndreptam spre casa de marcat.)
– Da… am luat două mai speciale.
– Vezi? Tot eu le-am ales pentru tine. Fără mine ai fi stat acolo mult şi bine.

Continuarea şi multe altele veţi putea citi în cartea "Gânduri la miezul nopţii 12 P.M." În curând!